Reglarea sistemică a îmbătrânirii mamiferelor și a longevității de către sirtuinele creierului

Longevitate anti-imbatranire si cale de restrictie calorica, Resveratrol

Căutarea Dietei Anti-îmbătrânire

Pagina principala Ar trebui să limităm proteinele pentru a ne crește longevitatea? Consumul mai puțin - adică reducerea caloriilor - ar putea duce la o viață mai lungă, potrivit specialiștilor în longevitate. Dar poate că nu ar trebui să limitați atât de multe calorii, deoarece este vorba de proteine.

Reducerea consumului de energie în timpul zilei, de exemplu prin omiterea unei mese postul intermitent sau consumul mai puțin la fiecare masă pare să contribuie la creșterea speranței de viață.

Sângele proaspăt poate să ÎNCETINEASCĂ îmbătrânirea? Silicon Valley a pariat miliarde că se poate

În orice caz, asta indică studiile efectuate pe animale timp de câteva decenii. Acest efect asupra longevității s-ar putea datora mai multor mecanisme: scăderea stresului oxidativ 1, 2menținerea integrității membranelor celulare 3activarea genei SIRT1 4 și activarea autofagiei 5.

VACCINURILE ANTI-COVID-19

Autofagia este o formă de curățare celulară care hrănește celulele. Atunci când energia este insuficientă mai ales în cazul restricției caloriceorganismul își atacă celulele defecte pentru a produce energie.

cea mai bună cremă antirid din farmacie

Acest mecanism menține, de asemenea, reînnoirea țesuturilor. Promovează reproducerea, astfel încât genele să fie transmise, indiferent de speranța de viață după naștere. Acesta este, fără îndoială, de ce procesele biologice, în special calea de semnalizare mTOR și factorul de creștere IGF-1, care permit creșterea în timpul copilăriei sunt, de asemenea, cele care guvernează îmbătrânirea.

produse anti-îmbătrânire pentru femeile de la mijlocul anilor 20

Cu alte cuvinte, ceea ce activează creșterea activează și procesul de îmbătrânire. Și acesta este cazul longevitate anti-imbatranire si cale de restrictie calorica.

biogeneza cancerului anti-imbatranire

Calea de semnalizare mTOR este activată atunci când sunt consumați aminoacizi moleculele de bază ale proteinelor. Pentru aceasta, întrerupe mecanismele care permit curățarea corpului, cum ar fi autofagia. Acest lucru se datorează faptului că cei doi principali regulatori ai autofagiei sunt mTOR și AMPK proteina kinază activată de adenozin monofosfat.

Resveratrol

În schimb, activarea AMPK reglează pozitiv autofagia. Acest fenomen accelerează îmbătrânirea odată cu acumularea de celule deteriorate.

În practică: cum să consumi proteine Când?

cum să netezi ridurile de deasupra buzelor

Fung și Dr. DiNicolantonio recomandă restricționarea proteinelor în timpul mai multor mese sau chiar zile. Cat de mult?

Ar trebui să limităm proteinele pentru a ne crește longevitatea ?

Totul depinde de vârstă și de activitatea fizică. Calitatea proteinelor este esențială.

Diete Beneficiile restrictionarii caloriilor "Consumul de alimente vii crude este cel mai simplu si mai puternic mod de a ne asigura un aport caloric sanatos, fara macar sa tinem dieta. Cu alte cuvinte, cu o dieta cruda, pentru a obtine o cantitate echivalenta de vitamine, minerale, proteine "Consumul de alimente vii crude este cel mai simplu si mai puternic mod de a ne asigura un aport caloric sanatos, fara macar sa tinem cură de slăbire. Cu alte cuvinte, cu o dieta cruda, pentru a obtine o cantitate echivalenta de vitamine, minerale, proteine si fitonutrienti, ai nevoie sa manânci aproximativ jumatate din cantitatea de mâncare si calorii comparativ cu o dieta cu alimente gatite. Intr-un regim alimentar cu alimente vii, se obtine automat efectul anti-imbatranire cu calorii putine, fara a mai trebui sa tii regim. Gabriel Cousens.

Pentru sursele de plante, este preferabil să alegeți cereale, leguminoase, semințe oleaginoase din agricultura organică sau durabilă. În ceea ce privește proteina animală, este important să se evite carnea procesată mezeluri, mezeluri etc.

astaxantina anti-imbatranire

Pentru a afla mai multe, citiți: Soluția de longevitate.