Efectele anti-age ale melatoninei

Suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire, Melatonina pentru somn, Insomnie si utilizare ca un ajutor de somn

Melatonina este hormonul responsabil pentru reglarea ceasului biologic al organismului. Este produsă de glanda pineală, care este localizată în creier.

Melatonina si procesul de imbatranire

Melatonina ajută la reglarea somnului. În timpul zilei, glanda pineală din creier produce neurotransmițătorul serotonină, dar noaptea, glanda pineală nu mai produce serotonină și produce melatonină.

Această eliberare de melatonină ajută la declanșarea somnului. De ce să luați Melatonină? Insomnie: Abilitatea de a adormi și de a rămâne adormit poate fi stimulată de suplimentarea cu melatonină. Unele studii ale adulților, tineri și vârstnici au arătat că luarea unei cantități mici de melatonină înainte de culcare ajută atât la accelerarea somnului, cât și la îmbunătățirea calității acestuia.

suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire denier anti-îmbătrânire elvețian

Aceste beneficii au fost observate atât la insomnii cât și la persoanele care se confruntă cu probleme ocazionale de somn. Probleme de somn cauzate de durere sau de stres: Trezirea frecventă în timpul nopții poate să apară ca urmare a durerii cronice sau a stresului. În astfel de situații, melatonina poate ajuta prin încurajarea somnierii sunetelor. Diferente de fus orar: Dacă lucrați la o schimbare de noapte sau călătoriți în fusuri orare, suplimentele de melatonină vă pot ajuta corpul să depășească orice dezorientare și să restabilească rapid un model normal de somn.

Studiile recente suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire personalului companiei aeriene și ale altor persoane suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire călătoresc pe distanțe lungi au constatat că suplimentele de melatonină au redus considerabil simptomele legate de fusul orar.

Acest lucru era adevărat, indiferent dacă zburau spre est sau spre vest. Cu toate acestea, nu toate studiile au constatat că melatonina este superioară unui placebo pentru astfel de simptome de întârziere a diferentei de fus orar ca oboseala, somnolență în timpul zilei și tulburări de vigilență.

suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire new jersey anti-îmbătrânire

Proprietățile antioxidante ale melatoninei pot ajuta la stoparea bolilor care sunt în mod obișnuit legate de îmbătrânire, cum ar fi bolile de inimă și cataracta. Hormonul poate stimula și funcția sistemului imunitar, care poate să slăbească odată cu vârsta. Sprijin pentru spirit: numărul de oameni care se simt destul de normali și energici în timpul verii devin deprimati și lenti în timpul iernii, când lumina soarelui este mai slabă suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire mai puțin abundentă.

Nivelurile scăzute de melatonină pot fi prezente și la persoanele care reacționează în acest fel. Luarea unui supliment de melatonină în după-amiaza sau seara poate ajuta la îmbunătățirea stării de spirit și la combaterea emoțiilor negative asociate cu iarna.

suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire crema de fata clinique pareri

Presiunea oculară: luată în cantități mici, Melatonina a fost pentru presiunea scăzută lanivelul ochilor. Deoarece studiile au fost făcute numai pe ochii sănătoși, nu este sigur dacă melatonina ar fi un tratament eficient pentru glaucom.

Cine are nevoie de Melatonina și care sunt simptomele deficienței?

Iti place? Click aici sa ii dai share!

Se crede în mare măsură că, pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, corpul lor produce mai puțina melatonină. Deficiențele pot duce la insomnie. Stresul, boala și îmbătrânirea sunt vinovații care pot accelera această deficiență a Melatoninei.

Site in constructie

Cercetările recente au arătat că melatonina este unul dintre cei mai puternici antioxidanți. Problema insomniei este ajutată semnificativ de aportul de melatonină. Majoritatea oamenilor raportează un somn adânc calm; unii raportează mai multe vise și de asemenea, o odihnă mai bună pe timpul nopții.

Cât ar trebui să fie luată si in ce doze?

Ce este melatonina, cum te poate ajuta, dar si cum iti poate face rau

Există efecte secundare ale Melatoninei? Cercetătorii înșiși nu au stabilit încă dozele optime deMelatonina pentru diferiți utilizatori. Nevoile individuale variază considerabil în funcție de diferențele de metabolizare.

Youthing (v.2) - Anti Aging / Cellular Regeneration - Monaural Beats - Meditation Music

În scopul somnului, dozele mai mari nu sunt neapărat mai eficiente decât dozele mai mici. Dacă vă simțiți amețit în dimineața următoare, doza pe care ați luat-o a fost prea mare, dacă nu vă simțiți un somn profund liniștit, doza dumneavoastră poate fi prea mică. Rezultatele cercetărilor arată că cea mai scăzută eficienta a melatoninei poate, de obicei, să inducă modele de somn naturale sau să ne ajute să facem față schimbului de fus orar de întârziere.

Cu toate acestea, ei au stabilit că cele mai mari potențe sunt necesare de către persoanele în vârstă de 65 de ani și peste. Prospect Melatonina 10mg Dizolvare lenta: Mod administrare: Luați 1 comprimat cu 30 de minute înainte de culcare. Nu contine: lapte, ouă, pește, scoici crustacee, nuci de copac, grâu, arahide, boabe de soia, drojdie, porumb, gluten, culori sau arome artificiale, zahăr adăugat, amidon sau conservanți Notă: Dacă sunteți sub supraveghere medicală sau dacă utilizați tranchilizante sau sedative, solicitați sfatul medicului dumneavoastră înainte de utilizare.

Rotta Natura Melatonina 3 mg Insomnie 30 capsule Rotta Natura

Consultați-vă medicul înainte de a utiliza dacă aveți o afecțiune autoimună, o suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire depresivă sau sunteți însărcinată sau alăptați. Nu se utilizează de către copii sub vârsta de 12 ani. Nu luați în timpul operării mașinilor sau conducerii unui vehicul.

Vand melatonina Somn umane sunt reglementate în parte de o cale de nerv, care se extinde de la nivelul retinei în ochi un organit celular celular la nivelul creierului numita hipotalamus. Când această cale de nerv este stimulat de lumina, interiorul hipotalamusului numită nucleu suprachiasmatic trimite semnale electrice pentru a părţi din creier responsabil pentru controlul hormon de eliberare şi corpului temperatura. Acest lucru duce la o scădere suplimente cu melatonină anti-îmbătrânire temperaturii corpului, ritm mai lent de respiratie si hormoni cum ar fi melatonină sunt eliberate in sange pentru a pregăti corpul pentru somn. Melatonina si somn Produs de glanda pineală de asemenea, situat în creierMelatonina joacă un rol esenţial în moderarea ritmul nostru circadian.

A nu se lăsa la îndemâna copiilor. Depozitați într-un loc răcoros și uscat. Nu utilizați acest produs dacă sigiliul de siguranță al sticlei este rupt. Produs vegetarian.